Aktualności

Rewolucja w obsłudze klienta SOTO27-05-2014

Drodzy klubowicze,

Z wielką radością informujemy, że stworzyliśmy nową stronę internetową Klubu SOTO – widoczną pod stałym adresem http://soto.waw.pl. Jednocześnie, jeszcze przez jakiś czas, będzie dostępna stara wersja strony pod adresem http://old.soto.waw.pl. Poprzednie loginy i hasła do starej strony tracą ważność, a stara wersja strony nie będzie przez nas dłużej wspierana/aktualizowana.

Do wykorzystywania nowej strony w zakresie informacyjnym nie ma potrzeby zakładania konta, ani logowania się do niej.

Jedynie dla osób korzystających z zajęć organizowanych przez SOTO – Dalekowschodnie Centrum Kulturalno-Sportowe, konieczne jest założenie konta w dziale Strefa Klienta, widocznym w górnym menu strony, po prawej stronie.

W celu zwiększenia wygody i usprawnienia obsługi uczestników zajęć przygotowaliśmy całkowicie nowy system obsługi wejść, przepływu informacji i rejestracji płatności w Klubie SOTO.

Nowy system już działa od kilku dni. Dostępny jest na stronie https://soto-warszawa-cms.efitness.com.pl. Jeśli jeszcze nie miałeś okazji z nim się zapoznać, poniżej przedstawiamy jego główne funkcje.

Ważne jest, jeśli jeszcze nie masz założonego nowego konta, abyś w wolnej chwili samodzielnie w nim się zarejestrował wykorzystując poniższy link. Dla usprawnienia obsługi wejścia na zajęcia, najlepiej abyś dokonał tego jeszcze przed przybyciem na trening.

Dla osób niepełnoletnich, konta zakładają Rodzice lub Opiekunowie.

LINK DO ZAPISÓW: https://soto-warszawa-cms.efitness.com.pl

Jeśli nie zdążysz założyć konta w Strefie Klienta, możesz przyjść do SOTO na zajęcia i założyć konto przed treningiem, korzystając z udostępnionych urządzeń lub dostępnych formularzy papierowych. Przyjdź wówczas odpowiednio wcześnie, abyś zdążył przed rozpoczęciem swoich zajęć.

Jesteśmy przekonani, że nowe narzędzia spotkają się z uznaniem i zadowoleniem naszych klientów i będą im służyły w sprawnym i przejrzystym zarządzaniu swoim kontem w Klubie SOTO.

FUNKCJE DOSTĘPNE W STREFIE KLIENTA – po zalogowaniu:

Internetowy panel klienta – Strefa Klienta          
Panel klienta, zwany również Strefą Klienta, jest zintegrowany ze stroną klubu. Dostępny jest z poziomu górnego menu, po prawej stronie, na każdej stronie. Dzięki niemu klubowicze mogą rezerwować zajęcia przez Internet, sprawdzać historię odbytych zajęć oraz listę przyszłych zajęć, na które się zapisali.

Ponadto w panelu klienta klubowicz może sprawdzić:

  •  - swoje dane medyczne oraz termin kolejnych badań – dla osób biorących udział w zawodach oraz 
  •  - zainteresowanych tematyką zdrowia i poradami dietetycznymi
  •  - przypisany plan treningowy przez trenera osobistego
  •  - historię podpisanych umów
  •  - ważność oraz rodzaj posiadanego karnetu
  •  - ma możliwość wygenerowania i opłacenia nowej umowy - możliwe jest opłacanie karnetów członkowskich przez Internet - kartą kredytową lub płatniczą dzięki integracji z bezpiecznymi płatnościami elektronicznymi realizowanymi przez zewnętrzny serwis Przelewy24.pl (szyfrowane połączenie SSL)
  •  - historię transakcji w barze
  •  - historię wejść do klubu
  •  - liczbę zebranych punktów bonusowych
  •  - aktualności klubu

Klienci z włączoną funkcją mailer oraz smser otrzymują automatycznie informacje o:

  •  - aktualnościach z życia klubu - newsletter
  •  - kończącym się karnecie oraz o zaległościach w płatnościach
  •  - tym, że mają możliwość przedłużenia umowy
  •  - zajęciach, na które się zapisali - przypomnienia
  •  - zmianach w grafiku

Klienci mają możliwość rezerwowania zajęć grupowych oraz indywidualnych przez Internet

Rezerwacje zajęć

Warto rezerwować zajęcia, gdyż System pozwala na automatyczne informowanie klientów za pomocą e-mail lub sms o odwołanych zajęciach, przesunięciu godziny zajęć, zmianie instruktora. Informowane są tylko osoby zapisane na zajęcia, które uległy zmianie lub odwołaniu. Niektóre zajęcia dostępne są tylko dla osób posiadających wcześniejszą rezerwację. Klienci mogą odwoływać swoje rezerwacje w czasie poprzedzającym zajęcia o 4 godziny, aby system pozwolił na zapisanie się osobom z listy rezerwowej oraz nie pobrał wejścia z karnetu klienta.

Wirtualny portfel

System umożliwia klientom bezgotówkowe płatności w barze i w klubie w ogóle. Ta dodatkowa funkcjonalność działa na zasadzie PrePaid. Klient wcześniej zasila swoje konto wybraną kwotą, którą może później przeznaczyć na zakupy w klubie. W ten sposób nie musi dokonywać ręcznych płatności za każdym razem kiedy przychodzi do klubu SOTO.

Moduł lojalnościowy

– funkcja zostanie wdrożona po wakacjach    
Pozwala klubowiczom zbierać punkty bonusowe oraz wymieniać je na nagrody. Punkty otrzymuje się za zakupy w barze oraz regularne opłacanie składek członkowskich. Liczbę zebranych punktów klubowicze mogą sprawdzić w swoim panelu klienta.

System pozwala na szybkie generowanie faktur na podstawie zapisanych danych na koncie klienta. Warto więc zadbać o uzupełnienie i aktualizację swoich danych w profilu.

Z klubowym pozdrowieniem,  
Kierownictwo Klubu SOTO

Wróć do listy
X Korzystamy z plików cookies. Sprawdź cel, warunki przechowywania lub dostępu do nich w Polityce Plików Cookies.